EnguLizyoN
New member
Romsy, geçen Kasım ayında Olomouc Bölge Mahkemesi'nin konuya karar verdiği durumu aldı. İki yıl boyunca koşullu ertelenme ve tüm motorlu taşıtları sürme konusunda iki yıllık bir yasakla 1.5 yıl hapis cezası verdi. Davacının talebi üzerine, Temyiz Mahkemesi şimdi demiryolu araçlarının IO'su üzerindeki bu yasağı genişletmiştir.
Sürücü iddianameye her zaman aynı fikirde değildi. Kader bir anda seksen -üst düzey kıdemli görmediğini iddia etti. Avukata göre, eski tramvay arabasının türü, yuvarlama ve teknik tasarımı da rol oynadı.
Ancak, davalının argümanları, yükümlülüklerini ihmal ettiğini ve araca dikkat etmediğini söyleyerek bölge mahkemesini reddetti. Bölge mahkemesi de bugünkü sonuçlarıyla özdeşleşti.
Trajik bir kazadan sonra DPMO çalışanı için ayağa kalktı ve finansal tazminat son bir karardan sonra omuzlarına gidecek. Anna Sýkorová'ya göre, hayatta kalanlar dört milyon taçı aşan bir miktar iddia ediyorlar.
Mahkemeye göre, şoför suçluydu çünkü biraz dikkatliydi. Bölge Mahkemesi Petr Bednář hakimi, “Sürücüsünün kendini sürüşe adama yükümlülüklerini ihlal etti ve daha sonra bahçeye düşen çıkıntılı kıdemli kişinin hareketini takip etmedi.”
Tanıklık
Mahkemeye göre, sürücü uzmanlardan biri tarafından onaylandığı gibi yolcuyu görebiliyordu. Uzman Ladislav Mandák, “Kadın dikiz aynasında en az 1,5 saniye görüldü ve adanın seviyesinin altındaki tramvaylar arasında düştüğünde görülebiliyordu.” Dedi.
Mandák, “Ancak, tanıkların iddia ettiği gibi bu alandan çıkmaya çalışırsa, görünürdü, çünkü arka görüş aynasında, adanın kenarı tüm uzunluk boyunca görülebilir.”
Romsy, pişmanlık duyduğunu ifade etti, ona göre, talihsiz koşulların etkileşimi oldu. Mahkemede, sürücünün olayı hiç bilmediği, Co -Travers tarafından uyarılan acil durum düğmesine bile yanıt vermediği anlaşıldı. Tramvay başladı ve insanlar ikinci durakta sürücüyü durdurdu.
Trajedi de araba sürücüleri tarafından kaydedildi, biri doğrudan gözlerinin önünde ortaya çıktı. İfadesine göre, kadın artık yardım değildi. Aynı zamanda, tramvay şoförü olaylara dikkat çekmeye çalıştı, ama boşuna.
“Kaos gördüm, kaldırımdaki insanlar dönmeye başladı, sürekli tramvaya üflemeye başladı, ama sürücü daha çok ekledi ve sürdü. Benim için bir şoför olarak kayboldu ”dedi.
“Tramvay çalıyor, ona bir araba üflüyor, durmadan başlayıp devam ediyor – koşulları umursamadığı bir işaret. Sürücü, yolcuların güvenliğine bakılmaksızın formülde olduğu gibi tramvay ile birlikte binemez ”dedi.
Savcı Jan Masný, “IZ soruşturma girişiminin taşınması alanındaki uzman görüşü, şoförün söz konusu sırada söz konusu kurbanı görebileceğini, ancak sahne almaya dikkat etmediğini açıkça gösterdi.” Diyor.
Düşmeden önce kapı kapandı
Felaket, 14 Eylül 2023'te Merkezden Flora Sergi Gerekçesiyle Durak'ta gerçekleşti. Son dakikada ikinci arabanın ön kapısından çıktı, ancak arabalar arasında düştü ve set yakında başladı.
“Bayan orta kapıdan performans sergilemek istedi, ama açılmadılar. Böylece hızla ilk kapıya gitti. Biz uyanık olduğumuzda, muhtemelen ikinci adımdaydı. Bir uyarı işareti vardı. Bayan dışarı çıktı, kapı kapandı. Ne yazık ki, muhtemelen onu yakaladılar. Araba başladı. Sinyal düğmelerini sıktık, ama tramvay devam etti, ”dedi Ağustos ayında küçük kızıyla seyahat eden tanıklardan biri.
Şoför bana hanımın koştuğuna inanmadı, tanık tramvay tekerleklerinin altındaki bir kadının ölümünü tasvir etti
Diğer tanıklar ayrıca, kulağa ve parlamasına rağmen kadının performans göstermeye devam ettiğini hatırladı. Ayrıca kapıyı yakalamak zorunda olduklarını kabul ettiler. Genç yolcu, “Kapının sallanıyormuş gibi salladığını duydum.”
Sürücü daha önce bir kadın görmediğini söylemişti. “Bunu nasıl açıklayacağımı bilmiyorum. Kapı kapalı olana kadar aynayı izlemeye devam ettim. Bir saniyenin kesirleridir. Flicked bir şey fark etmedim ”dedi. Bu nedenle, bir sonraki durağa da ulaştı.
Kazadan sonra, taşıyıcı başlangıç sistemini kontrol etti. T3 r tramvayları için. Toplu taşıma şirketi, sonraki testlerin işletilen tüm tramvaylar için sistemin kusursuzluğunu doğruladığını söyledi.
Sürücü iddianameye her zaman aynı fikirde değildi. Kader bir anda seksen -üst düzey kıdemli görmediğini iddia etti. Avukata göre, eski tramvay arabasının türü, yuvarlama ve teknik tasarımı da rol oynadı.
Ancak, davalının argümanları, yükümlülüklerini ihmal ettiğini ve araca dikkat etmediğini söyleyerek bölge mahkemesini reddetti. Bölge mahkemesi de bugünkü sonuçlarıyla özdeşleşti.
Trajik bir kazadan sonra DPMO çalışanı için ayağa kalktı ve finansal tazminat son bir karardan sonra omuzlarına gidecek. Anna Sýkorová'ya göre, hayatta kalanlar dört milyon taçı aşan bir miktar iddia ediyorlar.
Mahkemeye göre, şoför suçluydu çünkü biraz dikkatliydi. Bölge Mahkemesi Petr Bednář hakimi, “Sürücüsünün kendini sürüşe adama yükümlülüklerini ihlal etti ve daha sonra bahçeye düşen çıkıntılı kıdemli kişinin hareketini takip etmedi.”
Tanıklık
Mahkemeye göre, sürücü uzmanlardan biri tarafından onaylandığı gibi yolcuyu görebiliyordu. Uzman Ladislav Mandák, “Kadın dikiz aynasında en az 1,5 saniye görüldü ve adanın seviyesinin altındaki tramvaylar arasında düştüğünde görülebiliyordu.” Dedi.
Mandák, “Ancak, tanıkların iddia ettiği gibi bu alandan çıkmaya çalışırsa, görünürdü, çünkü arka görüş aynasında, adanın kenarı tüm uzunluk boyunca görülebilir.”
Romsy, pişmanlık duyduğunu ifade etti, ona göre, talihsiz koşulların etkileşimi oldu. Mahkemede, sürücünün olayı hiç bilmediği, Co -Travers tarafından uyarılan acil durum düğmesine bile yanıt vermediği anlaşıldı. Tramvay başladı ve insanlar ikinci durakta sürücüyü durdurdu.
Trajedi de araba sürücüleri tarafından kaydedildi, biri doğrudan gözlerinin önünde ortaya çıktı. İfadesine göre, kadın artık yardım değildi. Aynı zamanda, tramvay şoförü olaylara dikkat çekmeye çalıştı, ama boşuna.
“Kaos gördüm, kaldırımdaki insanlar dönmeye başladı, sürekli tramvaya üflemeye başladı, ama sürücü daha çok ekledi ve sürdü. Benim için bir şoför olarak kayboldu ”dedi.
“Tramvay çalıyor, ona bir araba üflüyor, durmadan başlayıp devam ediyor – koşulları umursamadığı bir işaret. Sürücü, yolcuların güvenliğine bakılmaksızın formülde olduğu gibi tramvay ile birlikte binemez ”dedi.
Savcı Jan Masný, “IZ soruşturma girişiminin taşınması alanındaki uzman görüşü, şoförün söz konusu sırada söz konusu kurbanı görebileceğini, ancak sahne almaya dikkat etmediğini açıkça gösterdi.” Diyor.
Düşmeden önce kapı kapandı
Felaket, 14 Eylül 2023'te Merkezden Flora Sergi Gerekçesiyle Durak'ta gerçekleşti. Son dakikada ikinci arabanın ön kapısından çıktı, ancak arabalar arasında düştü ve set yakında başladı.
“Bayan orta kapıdan performans sergilemek istedi, ama açılmadılar. Böylece hızla ilk kapıya gitti. Biz uyanık olduğumuzda, muhtemelen ikinci adımdaydı. Bir uyarı işareti vardı. Bayan dışarı çıktı, kapı kapandı. Ne yazık ki, muhtemelen onu yakaladılar. Araba başladı. Sinyal düğmelerini sıktık, ama tramvay devam etti, ”dedi Ağustos ayında küçük kızıyla seyahat eden tanıklardan biri.
Şoför bana hanımın koştuğuna inanmadı, tanık tramvay tekerleklerinin altındaki bir kadının ölümünü tasvir etti
Diğer tanıklar ayrıca, kulağa ve parlamasına rağmen kadının performans göstermeye devam ettiğini hatırladı. Ayrıca kapıyı yakalamak zorunda olduklarını kabul ettiler. Genç yolcu, “Kapının sallanıyormuş gibi salladığını duydum.”
Sürücü daha önce bir kadın görmediğini söylemişti. “Bunu nasıl açıklayacağımı bilmiyorum. Kapı kapalı olana kadar aynayı izlemeye devam ettim. Bir saniyenin kesirleridir. Flicked bir şey fark etmedim ”dedi. Bu nedenle, bir sonraki durağa da ulaştı.
Kazadan sonra, taşıyıcı başlangıç sistemini kontrol etti. T3 r tramvayları için. Toplu taşıma şirketi, sonraki testlerin işletilen tüm tramvaylar için sistemin kusursuzluğunu doğruladığını söyledi.