EnguLizyoN
New member
Hasarlı parkurun onarımı, uzmanlar avlu altındaki istila edilen toprağı ekstır ettikten sonra geçen hafta piyasaya sürüldü. Jiří Svoboda Pazartesi günü Pazartesi günü gazetecilere verdiği demeçte. Şubat ayından bu yana, Moravya ve Valašské Meziříčí'deki Hranice istasyonları arasında yolcuların taşınması tren yerine otobüs sağlıyor.
Svoboda, “Cuma günü kaza mahallindeydim ve 15 Haziran'a kadar oraya iki parça koymak istiyoruz,” dedi.
Hustopeče istasyonundaki büyük ateş, raylara, anahtarlara ve havai temas hattına zarar verdi. Kontamine toksik maddelerin yerinden itfaiyeciler, önce benzeni boşalttıkları katı güvenlik koşulları altında çökmüş tankı çıkarmak zorunda kaldılar.
Daha sonra, takip iyileştirme çalışması nedeniyle tüm demiryolu altyapısını alandan temizlediler. Sž zaten yeni bir demiryolu alt ve üst inşa ediyor ve havai temas hattı ve güvenlik ekipmanlarının yenilenmesi üzerinde çalışıyor.
Benzen taşıyan yük treni, Hustopeče Nad Bečvou 28 Şubat yakınında raydan çıktı. Bu son derece toksik maddeye sahip tankların çoğu kazada hasar gördü ve benzen toprağa kontrolsüz kaçmaya başladı. Daha sonra, yoğun bir şekilde yukarı çıkıp yanıyordu.
İtfaiyecilere göre, bu, Avrupa'da ve muhtemelen tüm dünyada Benzen ile en büyük acil durumdu, bu da sanayi alanının dışında da gerçekleşti ve benzeri görülmemiş taahhütlerini gerektiriyordu.
Svoboda, “Cuma günü kaza mahallindeydim ve 15 Haziran'a kadar oraya iki parça koymak istiyoruz,” dedi.
Hustopeče istasyonundaki büyük ateş, raylara, anahtarlara ve havai temas hattına zarar verdi. Kontamine toksik maddelerin yerinden itfaiyeciler, önce benzeni boşalttıkları katı güvenlik koşulları altında çökmüş tankı çıkarmak zorunda kaldılar.
Daha sonra, takip iyileştirme çalışması nedeniyle tüm demiryolu altyapısını alandan temizlediler. Sž zaten yeni bir demiryolu alt ve üst inşa ediyor ve havai temas hattı ve güvenlik ekipmanlarının yenilenmesi üzerinde çalışıyor.
Benzen taşıyan yük treni, Hustopeče Nad Bečvou 28 Şubat yakınında raydan çıktı. Bu son derece toksik maddeye sahip tankların çoğu kazada hasar gördü ve benzen toprağa kontrolsüz kaçmaya başladı. Daha sonra, yoğun bir şekilde yukarı çıkıp yanıyordu.
İtfaiyecilere göre, bu, Avrupa'da ve muhtemelen tüm dünyada Benzen ile en büyük acil durumdu, bu da sanayi alanının dışında da gerçekleşti ve benzeri görülmemiş taahhütlerini gerektiriyordu.