EnguLizyoN
New member
Mohelnice'de I/35 yoluyla çevrelenmişlerdi, daha sonra yaklaşık 20 bin araba günün normlarından geçiyor, IDI 71 kilometre -uzun nesneyi bozmuyor. Navigac şehri, en küçük yolun yamaçını biberlemenin bir yolunu arıyor. Sonuç, TD'nin ZK yolları tarafından boğulmuş olan kamyonlar ve binek otomobiller, ilk IDII'yi yıktıkları.
Oekcan'ın Pestoe Cephesi Sorunlarla Haber Sunucusunun Akışı Idnes.cz Belediye Başkanı Kapanışın kendisinden önce iki tank avcısı uyardı, hiçbir şey olmadı. Aksine, post odaklı belediyelerin başlarını sallamak istemedikleri bilgiler var.
Petila Village yollarının kapanması
Belediyeler, pardubice bölgesinin bölgesel ADO'sunun, geçişle izin verilen geçişe ilişkin kararını eleştirmektedir. Moravian Tebov Şirketi'ndeki MSTSK reklamı, Svitavy'deki polisin nakliye müfettişleri ile otomobil için kıvılcım arması 12 tondan fazla sürdü. Bölgesel ulaşım polisi VAK, Pardubice bölgesinin EDN albümünde Veejn Kararnamesi'ne göre bilinen ulaşım önerdi.
B4 ve E14 transitine katılmayalım. Gerçek şu ki, araçların iletişim ve ulaşım karakterlerinin kombinasyonundan sorumlu olacağı konusunda güvenli olmaması, yolun geçebileceğim bölümü hakkında bilgi vermiyor, ekstra pardubice departmanında duruyor
MSTSKM'de Bay tdne üzerinde aştım ve. Ayrıca pardudice bölgesinin yollarının bir eziyet ve dedikodu vardı, böylece köyün köpeği Nae transit ile sınırlı değildi, ancak Pardubice'deki hiç kimse dikkate almayacaktı, Neskuten Neskuten'in iki yıldan az bir yol aldığı Borova Belediye Başkanı Lenka Ed'in öfkesi.
Belediye Başkanı Msteka Trnvky, Vranov Lhoty, Borova ve Promosyon Olomouck ve Vetn Polisinin Pardubice bölgesine bir mektupta, rota bölümünün yapılması için. Dolu değil, en azından büyük bir taşıma akımının bir duvarı, şu anda ne olduğu.
Kişisel arabalar her iki ölümde de voltno kamyon esas olarak yol tet köpek çamı ve maltn ve yol II/644 köpek vesteko diken ve ufalanma.
Kişisel Sağ ve Bir Death Ride Köpek Veseko Thorn ve İkinci Köpek Malletn ve Borov. Bir boşluk taşıma olacak ve biraz alacak. Ancak kamyonlar rotaya binmek zorundadır ve polis tarafından kontrol edilmelidir. Böyle bir ulaşım üzerinde gerçek bir ulaşım yok, Msteka Trnvka Belediye Başkanı Jan Sablkov tekrarlandı ve diğer günlere dikkat çekti. Sonuç muazzam bir dış taşıma zte. Sadece 10 dakikada sadece TRNVKA'da 100 araba geçmedi.
Benzer şekilde, iki ev arasında çok fazla Zen yolunun bulunduğu Vranov Lhot'taki durum, arabaların yaklaşmakta olan pedestin uzun ve rahatsız edici bir bölümünde olması gerekiyor.
Bu sadece bir öster ASA, trafik kazası olmayacak. O zamanlar arabanın üstünde olan rahatsız edici bir çarpışma oldum ve yaklaşmakta olan IDI, geçebileceğini düşündü ve şehir aile evinin bahçesinde bitirmişti. Idi'nin arabası, Dalm ile çarpışmaması için köpek kaldırımlarından aşağı inmek zorunda kaldı, Vranov Belediye Başkanı Lhota Marie Vychodilov'un durumunu açıklıyor.
Kapalı belediyelerdeki özetlerin çoğu pedal hızını bile almıyor. Gerçekten hızlı bir şekilde sürün, Padestka onlara hiçbir şey yapmaz. Belediye başkanı, MTT Sti Hranice'de yüz ince olduğunu bildirdi.
Yük kapasitesinin kenarındaki kamyonlar, çarpışmalar ve yollar
TKO'nun NV'lerle bir kamyon haline geldiği belediyenin arkasındaki görünür olmayan yılanlar bile durumları riske atmak. Kişisel arabalar yumrukta STT yapmak zorunda kaldı.
Svdom'da, Smru'daki Mohelnice'in ana coşkusunun Hradec Krlov'a onarımı. Mohelnick Hill tarafından kurulabilen Npor Wheels Tkch Truck altında kilometre Sek Road TV.
Dramatik bir şekilde, yol formunun daha hızlı bozulması olduğu gerçeğine, BRNCH düz sn. Özellikle Smiles olmayanlarda, diğer katmanların da konuşlandırıldığı tanısının son MS'sinde, yoldaki yolları sık sık onardık, Longs (SD) Jan RDL ile Karanlıkla Yolların Sözcüsü. Yetkili, şu anda tepki vermeliyiz, yolun dağılmayacağını da sözlerine ekledi.
Yollar ve DLNICE Editor'un DLNUTI'si kapakta çalışmak için en fazla 40 gün yaptı. SD sarkaç operasyonunun yarısından sonra alınmak istedi.
Akoli Büyük sorunların yüksekliğinin böyle bir geçiş iletişiminde sarkaç operasyonunun, bu taşıma taşımacılığını transit iletişimde sürdüreceğimizi ve kenarda başlamayacağını aldık. Bohuel'in daha güçlü reklamı, yeniden yapılanmanın tam olarak yapılacağına karar verdi.
Tam olarak karar vermeye karar veren Olomouc bölgesinin bölgelerinde. Tam kapatma maj sütunları ve kazalar üzerinde etkisi. Eğer iki yaşından kalma bir sn ise, sarkaç trafiğinde yapılan önceki onarımlar için uzun kolonilere götürdü. D35 D35'teki Pikch'teki sütunun son onarımlarında DLKY, ulaşım departmanından 8 ve 10 kilometreye, EKL Frantiek Pruka'ya ve Olomouc bölgesinin bölgesel bölgesinin güçlü ekonomikine ulaştı.
D35 madenlerinde en önemli kazaların dedikodularına ek olarak, raf ile rotanın hem güçlü operasyonlar hem de inşaat için hayal edilemezliğin pürüzsüzlüğünün bakış açısından ve perspektifinden olacağını değerlendirdik.
RIDDJC inşaatının stabag'ının ayrıntılı olarak, teknolojik prosedürün inşasının uygun koşullar için 30 güne dökülebileceğini yazmıştır. Tam olarak çalışabiliriz, ışıklar. İşi mümkün olduğunca mümkün olduğunca yapmaya çalışacağız, Vladimr Maraek, umperk işletim birimine liderlik ediyor.
Oekcan'ın Pestoe Cephesi Sorunlarla Haber Sunucusunun Akışı Idnes.cz Belediye Başkanı Kapanışın kendisinden önce iki tank avcısı uyardı, hiçbir şey olmadı. Aksine, post odaklı belediyelerin başlarını sallamak istemedikleri bilgiler var.
Petila Village yollarının kapanması
Belediyeler, pardubice bölgesinin bölgesel ADO'sunun, geçişle izin verilen geçişe ilişkin kararını eleştirmektedir. Moravian Tebov Şirketi'ndeki MSTSK reklamı, Svitavy'deki polisin nakliye müfettişleri ile otomobil için kıvılcım arması 12 tondan fazla sürdü. Bölgesel ulaşım polisi VAK, Pardubice bölgesinin EDN albümünde Veejn Kararnamesi'ne göre bilinen ulaşım önerdi.
B4 ve E14 transitine katılmayalım. Gerçek şu ki, araçların iletişim ve ulaşım karakterlerinin kombinasyonundan sorumlu olacağı konusunda güvenli olmaması, yolun geçebileceğim bölümü hakkında bilgi vermiyor, ekstra pardubice departmanında duruyor
MSTSKM'de Bay tdne üzerinde aştım ve. Ayrıca pardudice bölgesinin yollarının bir eziyet ve dedikodu vardı, böylece köyün köpeği Nae transit ile sınırlı değildi, ancak Pardubice'deki hiç kimse dikkate almayacaktı, Neskuten Neskuten'in iki yıldan az bir yol aldığı Borova Belediye Başkanı Lenka Ed'in öfkesi.
Belediye Başkanı Msteka Trnvky, Vranov Lhoty, Borova ve Promosyon Olomouck ve Vetn Polisinin Pardubice bölgesine bir mektupta, rota bölümünün yapılması için. Dolu değil, en azından büyük bir taşıma akımının bir duvarı, şu anda ne olduğu.
Kişisel arabalar her iki ölümde de voltno kamyon esas olarak yol tet köpek çamı ve maltn ve yol II/644 köpek vesteko diken ve ufalanma.
Kişisel Sağ ve Bir Death Ride Köpek Veseko Thorn ve İkinci Köpek Malletn ve Borov. Bir boşluk taşıma olacak ve biraz alacak. Ancak kamyonlar rotaya binmek zorundadır ve polis tarafından kontrol edilmelidir. Böyle bir ulaşım üzerinde gerçek bir ulaşım yok, Msteka Trnvka Belediye Başkanı Jan Sablkov tekrarlandı ve diğer günlere dikkat çekti. Sonuç muazzam bir dış taşıma zte. Sadece 10 dakikada sadece TRNVKA'da 100 araba geçmedi.
Benzer şekilde, iki ev arasında çok fazla Zen yolunun bulunduğu Vranov Lhot'taki durum, arabaların yaklaşmakta olan pedestin uzun ve rahatsız edici bir bölümünde olması gerekiyor.
Bu sadece bir öster ASA, trafik kazası olmayacak. O zamanlar arabanın üstünde olan rahatsız edici bir çarpışma oldum ve yaklaşmakta olan IDI, geçebileceğini düşündü ve şehir aile evinin bahçesinde bitirmişti. Idi'nin arabası, Dalm ile çarpışmaması için köpek kaldırımlarından aşağı inmek zorunda kaldı, Vranov Belediye Başkanı Lhota Marie Vychodilov'un durumunu açıklıyor.
Kapalı belediyelerdeki özetlerin çoğu pedal hızını bile almıyor. Gerçekten hızlı bir şekilde sürün, Padestka onlara hiçbir şey yapmaz. Belediye başkanı, MTT Sti Hranice'de yüz ince olduğunu bildirdi.
Yük kapasitesinin kenarındaki kamyonlar, çarpışmalar ve yollar
TKO'nun NV'lerle bir kamyon haline geldiği belediyenin arkasındaki görünür olmayan yılanlar bile durumları riske atmak. Kişisel arabalar yumrukta STT yapmak zorunda kaldı.
Svdom'da, Smru'daki Mohelnice'in ana coşkusunun Hradec Krlov'a onarımı. Mohelnick Hill tarafından kurulabilen Npor Wheels Tkch Truck altında kilometre Sek Road TV.
Dramatik bir şekilde, yol formunun daha hızlı bozulması olduğu gerçeğine, BRNCH düz sn. Özellikle Smiles olmayanlarda, diğer katmanların da konuşlandırıldığı tanısının son MS'sinde, yoldaki yolları sık sık onardık, Longs (SD) Jan RDL ile Karanlıkla Yolların Sözcüsü. Yetkili, şu anda tepki vermeliyiz, yolun dağılmayacağını da sözlerine ekledi.
Yollar ve DLNICE Editor'un DLNUTI'si kapakta çalışmak için en fazla 40 gün yaptı. SD sarkaç operasyonunun yarısından sonra alınmak istedi.
Akoli Büyük sorunların yüksekliğinin böyle bir geçiş iletişiminde sarkaç operasyonunun, bu taşıma taşımacılığını transit iletişimde sürdüreceğimizi ve kenarda başlamayacağını aldık. Bohuel'in daha güçlü reklamı, yeniden yapılanmanın tam olarak yapılacağına karar verdi.
Tam olarak karar vermeye karar veren Olomouc bölgesinin bölgelerinde. Tam kapatma maj sütunları ve kazalar üzerinde etkisi. Eğer iki yaşından kalma bir sn ise, sarkaç trafiğinde yapılan önceki onarımlar için uzun kolonilere götürdü. D35 D35'teki Pikch'teki sütunun son onarımlarında DLKY, ulaşım departmanından 8 ve 10 kilometreye, EKL Frantiek Pruka'ya ve Olomouc bölgesinin bölgesel bölgesinin güçlü ekonomikine ulaştı.
D35 madenlerinde en önemli kazaların dedikodularına ek olarak, raf ile rotanın hem güçlü operasyonlar hem de inşaat için hayal edilemezliğin pürüzsüzlüğünün bakış açısından ve perspektifinden olacağını değerlendirdik.
RIDDJC inşaatının stabag'ının ayrıntılı olarak, teknolojik prosedürün inşasının uygun koşullar için 30 güne dökülebileceğini yazmıştır. Tam olarak çalışabiliriz, ışıklar. İşi mümkün olduğunca mümkün olduğunca yapmaya çalışacağız, Vladimr Maraek, umperk işletim birimine liderlik ediyor.